Nuorten kesätyöhaku käynnissä!

Hei sinä 15–17-vuotias nuori! Kiinnostaisiko kesätyö Tampere Openissa?

Tampereen tennisseura osallistuu kesällä 2022 OP:n kesätyökampanjaan. Haemme 15–17-vuotiasta kesätyöntekijää monipuolisiin tehtäviin kansainväliseen Tampere Open -tennisturnaukseen. Turnaus järjestetään Tampereen Tenniskeskuksella. Kesätyön kesto on 10 päivää ja se ajoittuu välille 11.–24.7.2022 sopimuksen mukaan. Työtehtäviin kuuluu turnauksen lapsiparkin ja turnaushenkilökunnan ruokahuollon hoito sekä auttaminen yleisissä turnausjärjestelyissä.

Toivomme hakijalta seuraavia ominaisuuksia:

• Tulet hyvin toimeen lasten ja nuorten kanssa
  • Olet reipas ja luotettava
  • Sinulla on hyvät yhteistyötaidot
  • Kyky kommunikoida englanniksi katsotaan eduksi

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ma 18.4.2022 mennessä osoitteeseen tennisseura[at]tampereentennisseura.fi. Hakemuksessa kannattaa kertoa ainakin seuraavat asiat:

• Henkilötiedot ja yhteystiedot (nimi, syntymäaika, osoite, puhelin, sähköposti)
  • Mitä paikkaa haet ja miksi juuri sinut tulisi valita
  • Koulu tai opiskelupaikka, kielitaito
  • Aiempi työkokemus ja työnantajat
  • Lisäksi kannattaa kertoa lyhyesti itsestäsi ja siitä, millaisen työntekijän me sinusta saisimme

Hakuajan jälkeen olemme yhteydessä kaikkiin hakijoihin ja kutsumme osan haastatteluihin. Valinnasta ilmoitetaan 9.5. mennessä.

Jos mieleen tulee mitä tahansa kesätyöhön liittyvää, niin älä epäröi kysyä! Kysymykset voit lähettää sähköpostilla tennisseura[at]tampereentennisseura.fi tai voit soittaa 040 5362 965 (ma-pe 9-15).

#kesäduuniOPnpiikkiin

Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjassa me tarjoamme sinulle kahden viikon kesätyön ja OP tukee palkkausta 400 eurolla. Voit hakea useampaa, mutta vastaanottaa vain yhden kampanjan piiriin kuuluvista työpaikoista. Jos olet saanut aiempina vuosina työpaikan OP:n kampanjan kautta, sinua ei voida valita tänä vuonna. Kaikki kampanjan työpaikat Tampereen seudulla löydät täältä.